chitchat · ilu

Eesti Blogiauhinnad

Selle ürituse väljahõikest on tänaseks vist juba üle kuu möödas. Minumeelest on tegemist toreda üritusega, kus saaks näha blogijaid päriselus. Ma olen ju tegelikult ainult kahte näinud. Kuigi mõne puhul on tunne, et tegemist on justkui vana tuttavaga.

Üles kistud on ka seda teemat, et miks kaks blogijat seda teevad. Raudselt mingi kokkumäng – korjavad kõik auhinnad omale jne. Naljakas, et ma pole veel näinud ühtegi blogijat selle üle kurtmas, ikka kuskil Perekooli Kägud või Aski anonüümsed. Ja ma ei usu et nende mure oleks seotud kuidagi sellega, et nende lemmikblogijatelt võetakse auhinnad ära. Ikka kiusu ja actioni pärast.

Ühtlasi ma arvan, et enamusi blogijaid ei huvita üldse võit. Vaid ikka see tunnustus, kui keegi on sind kandidaadiks üles seadnud ja ehk ka mõni hääl sinu poolt antud. Või siis ütleme nii, et need võitja blogijad saaksid need ükskõik mis auhinnad omale niisama ka kaubeldud ettevõtete käest.

Esimese hooga ma juba kunagi ütlesin oma eelistused, aga tänaseks olen rohkem mõelnud ning nimekirja veidi kohendanud. Ja nüüdseks põhilisel hääletusel jagasin oma hääled juba nii nagu ma täna need jagaks. Ma peaks ütlema, et kui ma seda nimekirja nägin avastasin, et ma polnud pooltest kindlasti kuulnudki. Mul on mõned blogid, mida ma sagedamini avan ja siis teised, mida kord nädalas külastan. Ja muidugi on selliseid, mida ma olen varem lugenud ja rohkem ei viitsi või siis sellised, mis pole lihtsalt nii meeldejäävad – loen kui ette tulevad.

Parim moe-ja ilublogi

Ma peaks ütlema, et selle kategooria blogid ei ole mulle nii südamelähedased aga mulle lihtsalt vahepeal meeldib neid vaadata. Sellised, millest 80% on lihtsalt outfiti postitused pole üldse minu tassike teed. Kahe tüdruku leheküljed on aga sellised, mis on kuidagi erilisemad.

1) http://www.missliina.com/  Liina paistab silma arvukate õpetusvideotega ja tema blogis on olemas minu silmis kõik, mis ühes ilublogis olema peab.

2)http://www.gretelink.com/ Grete on nii armas. Onju! Mulle meeldivad tema VLOGid ja stiil. Julge aga samas nii lihtne. Peaks ütlema, et mida rohkem ta omapäi asju teeb seda rohkem ta mulle meeldib!

Parim beebi- ja pereblogi

1)http://lifeaccordingtob.com/ Tegelikult on Eesti blogimaastikul NII PALJU blogisid, kus “perenaisel” on laps. Üksvahe mulle tunduski, et koos rasedustesti triipudega tuleb kohustus blogi avada. Mina kui lastetu ei tea ju neid reegleid 😀 . Minu silmis on aga just Britti blogi selline, mis keskendub kõige rohkem oma pere kirjeldamisele. Tore, et muud juttu ka, aga see laste jutt paistab kõige rohkem silma. Ja seda, kui toreda jutuga ta on näitab vist ka see, et mina, lastetu, sinna ikka ja jälle satun.

Parim kokandusblogi

Ma TEGELIKULT ei loe kokandusblogisid, ainult siis kui mõnd retsepti otsin ja siis kuidagi blogini satun. Küll aga kui üks päev mind Instagramis keegi “paljas porgand” jälgima hakkas avastasin tõeliselt ägeda lehekülje. Just sellised omapärased toidud, mida mina katsetada tahaksin. Seega…

1)http://www.paljasporgand.ee/ Ma olen juba nii palju retsepte telefoniga üles pildistanud, et ikka meeles püsiksid. Näitasin seda blogi isegi oma emale!!!

Parim elustiiliblogi

Minu jaoks on see natuke keeruline kategooria. Mis siin silmas peetakse? Seda kuidas keegi alandab kaalu? See peaks olema ju justkui spordiblogi. Või kuidas oma elu kirjeldab või misasja? Mõtlesin enda jaoks siis välja, et selle alla lähevad blogid, kes üldmõttes meeldivad. Näiteks nende elukorraldus, kirjeldus pereelust, tööst, vabast ajast jne.

1)http://ourcuckoonest.com/ Mirjami blogi võiks sama hästi liigitada ka pereblogi alla, aga kuna ta räägib nii paljust muust – vabast ajast, hobidest jne. Siis sai see siia liigitatud. Lihtsalt üliarmas inimene tundub koos oma  pundiga. Lisaks need toidud mis ta teeb… Ja kõige lemmikumad postitused on need, kus ta kirjeldab sõpradega korraldatud üritusi. Sellisest võtaks isegi osa.

Parim remondiblogi

1)http://miramii.com/ Kas seda peab üldse põhjendama? Kõik keda vähegi taoline žanr võiks huvitada on selle niikuinii üles leidnud.

2) http://remont-midameenutada.blogspot.com/  Tegemist on tõeliselt andekate noortega. Pea igale projektile on käsi ise külge pandud. See kuidas tehakse vanast uus jne.

Parim reisiblogi/ fotoblogi/ meediablogi

Vot nende alla ei osanud ma kedagi paigutada.

Parim arvamus/huumoriblogi

No siia võiks vist enamusi blogijad panna. Mõningalmääral üritavad enamused nalja teha või arvamust avaldada. Aga mingi valik tuli teha…

1) http://www.mallukas.com/ No ei saa temast kuidagi üle ega ümber. Ma arvan, et kõik kes blogisid loevad käivad ka Marianni lugemas. Isegi need, kes teda enda sõnul vihkavad. Kas või sellepärast, et kursis olla. Muidugi minu arvamus tema omaga ei lähe alati kokku, aga mulle meeldib tema otsekohesus ja julgus. Sageli kõlgub ta eetilisuse ja sobilikkuse piiri peal, kuid siiski… Arvestades, kui palju püsilugejaid tal on teeb ta seda hästi.

2)http://mesiliis.blogspot.com/ Sellise suure blogi kõrvale nagu seda on Mariannil tõin sellise kodusema blogi. Ma ei tea milles asi, kas selles, et olen temaga päriselus kohtunud, või selles, et ta on tartlane või hoopis milleski muus aga temaga on kerge samastuda. Liisi postitustest on näha, et tegemist on suure lugemispagasiga inimesega- tekstid on ilusti loetavad ja loogilised.

Parim spordiblogi

Ka neid pole igapäevaselt lugema hakanud.

Kokkuvõtteks ütlen, et tegelikult on toredaid blogijaid palju rohkem, kui ma siin üles lugesin. Lihtsalt praegu on need ülalnimetatud sellised, mida pea iga päev olen valmis lahti tegema ja põnevusega uut postitust ootama.  Mina ise olen enda meelest küll üsna uus tegelane siin blogimaastikul, mistõttu olin äärmiselt kõrvust tõstetud, kui ka enda nime arvamusblogide seas nägin. Aitäh kõigile, kes on minu poolt oma hääle ka andnud. Auhinda ma selles karmis konkurentsis kindlasti ei oota ja ei looda aga meeletult tunnustav ja innustav on see sellegi poolest. Iga kord kui keegi mõni lugeja mu postitusi laigib või armsa kommentaari kirjutab on see hingele tõeline pai. Aitäh, aitäh, aitäh!

Parimate blogijate poolt saab hääletada SIIA KLIKATES.

2 thoughts on “Eesti Blogiauhinnad

Leave a Reply

