chitchat

#EBA2015

Enne kui see teema vaibub mõtlesin teha ka enda postituse. Mind ennast kohal ei olnud, kuigi kutse sain. Miks? Tegemist oli siiski neljapäevaga ja peopaik asus 200km kaugusel. Öömaja poleks olnud ning bussidega jändama hakata- no ei tea. Samas tuldi tõenäoliselt ka kaugemalt. No mis see muud ole kui vabandused ja vabandused…

Kuna seda on nii palju kajastatud siis tekib tunne, et justkui olin ise seal. Mistõttu mõtlesingi panna kirja mõned mõtted ja lõpetuseks tuua välja enda jaoks kõige stiilsemad ja ägedamad külalised. Nagu presidendi vastuvõtulgi.

Päris palju on tekitanud kisa kategooria võitjate üle. Eks sellel tõepõhi on all ka, sest mis toidublogija on Mari-Leen ja Meelis ning mis fotoblogi/DIY blogi on Brittil? Neid blogijaid, keda ei peaks olema mõne kategooria all oli veel. Näiteks Triinu-Liis spordiblogi? Kõiki meelde ei tule ja bestblogi.ee lehekülg on samuti maas. Kahtlemata kõikides nendes blogides on olnud mõni postitus, mis on sobinud antud kategooriatesse. Kes ei mäletaks Britti ja Bruno jõulukaunistuste meisterdamist või Triinu kaalulangetusega seotud teemasid? Kuid Triinu enamused postitused on ju ikka tema igapäevastest tegemistest. Britti blogi on muidugi võimalik erinevatesse teemadesse panna. Ta ju elab Prantsusmaal (reisiblogi), rääkib lastest (beebi/lasteblogi) ja ühtlasi oma elust (elustiil) ning muidugi on ta kõva arvamuse avaldaja 🙂 Kas tema peaks kuidagi nüüd end halvasti tundma, et ta need auhinnad sai? Ohei, ta on lihtsalt suurepärane blogija, kes on pugenud paljude inimeste südamesse. Kui ma loeks 3-4 blogi, siis ma oleks ka tema nomineerinud enamustesse teemadesse.

Mis siis oleks pidanud tegema/võiks teha tulevikus. No ikka sorteerida. Miks seda juba tänavu ei tehtud, ei tea. Mari-Leen ütles oma postituses: “Kes kurat neid inimesi listidesse pani ja kas teil tõesti polnud aega 257 blogiga enne turvuda, et nimekirju korrigeerida. Tõesti, jah, mul on oma elu ka, ma ei loe kõiki blogisid, ma ei teadnud eile näiteks pooli inimesi (blogijaid) ja ei viinud ka kohe nime ja nägu kokku.” Enda blogi ja ju ikka teadis. Ja Britti blogi loeb ta ka. Nimekirjadest on meeles, et nö probleem oligi nende kõige popimate blogidega, väiksemaid tegijaid ei panda üldiselt valetesse kategooriatesse. Aga tagantjärele on hea kaagutada mul ja kõigil teistel.

Keegi pakkus, et otsuse võiks teha rahvas ja zürii. Miks mitte? Kes siis sinna võiks kuuluda? Miks mitte need suured blogijad. Kamoon, Mariann teab NIIKUINII, et ta on kõige populaarsem blogija. Miks mitte oma teadmisi selles valdkonnas kasutada ära teisi hinnates?

Jätkates Mari-Leeni postitusega kriipis silma, kuidas ta kasutas teatud pundi blogijate/külaliste kohta sõna “rotid”. Ta küll ütles, et kasutab kellegi teise väljendit, kuid siiski ta nõustub sellega ja ei mõista sõnakasutust hukka. Kui mina oleks tulnud sellele üritusele autoga siis ma poleks ka joonud alkoholi ega tellinud kokteili. Kuna üldjuhul kasutan ma janukustutajana vett siis oleksingi vett tellinud, AGA seda pakuti ju tasuta… Mõisteti hukka ka neid, kes ei tulnud selle peale, et võiks süüa tellida. Kuidas see oleks välja näinud? Et ma istun näiteks 10 blogijaga lauas, teised joovad kokteili ja mina tellin omale prae? Või siis tellin omale juustutaldriku ja nosin üksi? Ja muidugi on mu loomuses teistele pakkuda, aga kas ma siis oleks pidanud teisi söötma hakkama? Kuna mul oleks tekkinud sellised mõtted siis ma poleks samuti midagi tellinud ja istunud vaid joogiga. Kui ma poleks autoga siis oleks vast tellinud mõne põneva kokteili.

Vaatamata kõigile tundus, et üritus oli ilusti ülesehitatud. Inimestel on piltidel rõõmsad näod ja emotsioonid on üldjuhul blogides head. Tõenäoliselt mina ÜKSI (Mari-Leen tegi ju üksi) poleks suutnud 300 inimesele üritust korraldada. Suur kummardus talle ja loodan, et vaatamata kriitikale võtab ta ka tuleval aastal selle enda kanda (vähemalt osaliselt). Tänu sellele kriitikale saab ideid juurde ning paari aasta pärast äkki juba on Eesti Muusikaauhindade jagamise üritusele sarnaselt ka meie üritus telesaatena mõnel kanalil? Minu silmis oli ka toimumiskoht ideaalne. Butterfly Lounge on selline mõnus kokteilibaar. Tõenäoliselt oleks saanud teha ka kuskil Saue kultuurimajas, aga no kes sinna oleks end kohale vedanud? Aga miks mitte teha lihtsalt blogijate kokkutulek ilma auhindadeta? Liis käis juba oma postituses välja idee, et teha Tartu blogijate kokkutulek. Olen käpp.

Aga ma tahaks välja tuua mõned kõige silmapaistvamad blogijad. Kõikide nimesid ei tea, aga eks piltide järgi tuntakse neid ikka ära. Tundub, et populaarne oli elinabornilik must jumpsuit.

Kõigepealt tooks välja ühe naise, kes tõmbas mu tähelepanu kohe. Mul pole paraku õrna aimu, kellega tegemist, kuid tõeliselt võõramaine välimus.

2S8A9857-683x1024

Mulle väga meeldis ka Gretel ja Svea. Ideaalne näide, et pole vaja liigseid kulinaid. Less is more.

2S8A0025-683x1024
Vahepeal tooks välja äärmiselt laheda isa-poja riietusstiili. Sellise ürituse jaoks väga hästi valitud!

2S8A9711-683x1024

Lõpetuseks tooks välja kaks kostüümi, mis olid pilkupüüdvad, vaatamata lihtsusele. Püksid ja pluus. Mõlemitel on KUMA liblikas ehteks. Rohkem polegi vaja.

Kõigepealt keegi, keda ma ei tea. Aga see sinise ja valgega kostüüm on väga ilus.

2S8A9872-683x1024
Ja lõpetuseks Merje. No tema kümnesse tabamine ei pane küll kedagi imestama. Kusjuures ta näeb välja nagu üks mu lapsepõlve tuttav, kellega ühel reisil tutvusime. Peakski küsima, äkki on tema sugulane vms?

2S8A98051-1024x683
Kõik fotod on pildistatud marimell.eu poolt.

15 thoughts on “#EBA2015

  1. mis siis, et ma enamus blogijatega ei suhtle aga Tartusse roniks kindlasti kohale,kui seal mingi säärane kokkusaamine oleks ja noh eks teeks tutvust siis:D

  2. no aitäh, armas inimene. 🙂 nii vahva oli näha enda nime siin 🙂

    ps! kui ma oleks kaugelt tulija olnud, siis ma ka oleks ilmselt selle vahele jätnud, sest üritus oli nädala sees ja sebimistjebimist oleks olnud liiga palju. 😀

      1. aitäh:) ma oleks saanud ausalt paremad lokid, aga mul oli kodus aega 15.20min, et lapsega rääkida, sättida, meikida ja lokid ka veel teha 😀

  3. Suur aitäh sulle, et mu hommiku imetoredaks tegid! 🙂 ja kuigi neid eba2015 postitusi on jube palju, siis see oli kusjuures väga informatiivne mõnes osas ka mulle, kes ma kohal käisin.

  4. See sinise-valgega “kostüüm” on mul 😀 Ma just mõtlesin, et tulin otse töölt nii randomilt, aga no tore, kui ma norm välja näen mõne arvates 😀

  5. Ma ka ei hakanud seal praadi tellima. Kuidagi imelik oleks üksi jõhverdada. Ma ei näinud kedagi seal söömas muud kui neid tasuta võileibu ja mõnda siis mäki burgereid 😀 Rotid 😀

    Tore, et ma silma jäin, aga Timmole mu outfit ei meeldinud. Tavapäevadel pidin ma paremini riides käima, must-valge pidi igav olema.
    Hedon match`is oma issiga tõesti hästi, armas oli kohe vaadata 🙂

  6. Seal “lounge”-pool kus meie igatahes istusime, nägin ma òhtu jooksul pea igas teises lauas taldrikuid seega on imelik, et sellisest asjast üldse teema tehakse. Eks ikka parim kaitse on rünnak. Baarileti ääres oli ka väike järjekord iga kord kui ma seal käisin 😀 … Hmmm

    Aga teinekord tule ikka ka!

Leave a Reply

